[linux] OT: Dlink DSL-562T

Tical Tical na inmail.sk
Úterý Srpen 14 10:30:19 CEST 2007

ahoj

update firmwaru nepomoze, ten najnovsi je pekne stary
a aj ked sme tlacili na d-link nech s tym nieco poriesia moc sa im do toho
nechcelo, a to sme boli jeho skoro najvacssi odberatel na slovensku,
a aj preto sme s nimi ukoncili aj subdodavatelsku zmluvu...
tento dlink pracuje na linuxe mozes sa nan prihlasit a pokukat sa v nom,
dlinky nam zakaznici vracaju a reklamju dost casto zacali sme ponukat aj
zyxely

ja by som ho vratil, a odporucam ti kupit linksys tie su podla mna najlepsie a
najkvalitnejsie z tych lacnych...

napriklad u zyxela 660R je problem s bridge modom, cez web rozhranie sa na nom
neulozi config, musis sa nan pripojit cez telnet a ulozit ho tak...

ak ale uz do toho nechces investovat ani korunu, kludne ti staci na tvojom
desktope skompilovat iptables a spravit mangle, dat clearovat dscp
spolahlivo to chodi...

malyprinc

Dňa Ut 14. August 2007 Pavol Lajciak napísal: