[linux] OT: Dlink DSL-562T

Marek Ondrej linux-sk na ondrejovci.de
Úterý Srpen 14 11:40:27 CEST 2007

Am Tuesday, 14. August 2007 schrieb Pavol Lajciak:
> AhojJ,

> Lepsi je Linksys WRT54GL, ale to je iba Wifina. Poznam mame ju v robote
> a je fajn.

Jasne su si velmi podobne. WAG54G teda.

> Pozeral som cez google, ale Vigor 2800VG som nanasiel.

pokial nepotrebujes 32 paralelnych IPSEC spojeni staci ti
Vigor2700G http://www.draytek.cz/sk/adsl2-2-routre/draytek-vigor2700g/

Oproti linksysu ma ADSL2+ (do 32 Mbit) mozes robit 4 separatne WLANy aj
so shapovanim, ma zabudovany VPN engine (robi tunely sam nie len
pass-trought), a myslim ze ma podobnu cenu. V2800G je vyzsia trieda o 50%
drahsia.