[linux] kopirovanie diskov

Úterý Srpen 14 12:54:00 CEST 2007

On 14.08.07 11:34, admin wrote:
> A je nutne kopirovat disky pod spustenym OS?

obavam sa ze ano :)

> Ja osobne pouzivam bootovacie CD, na ktorom je vela utilit na kopirovanie
> celych diskov, alebo len zvolenych particii, utility na opravu (obnovu)
> poskodenych suborovych systemov, vytvaranie image a mnoho inych. Je to
> nezavisle od instalovaneho OS.

to bude asi tym ze na tom CD je nejaky OS, ktory sa o spustenie tych
utilitiek stara :)

> Ako servisne CD sa mi osvedcilo na 100%. Link je tu:
> http://hiren.latest-info.com/.

pekne, na druhu stranu pokial len potrebuje pregenerovat system, moze byt
jednoduchsie (a rychlejsie) nabootovat z disku do single usera ako (menit
nastavenia BIOSu,) bootovat a CD a spustat z neho utilitky.

Your mouse has moved. Windows NT will now restart for changes to take
to take effect. [OK]