[linux] linux SAMBA (network disc) + domain + winXP roamingprofiles

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Srpen 15 10:37:44 CEST 2007

Ahoj

v zmysle raid disku .. ci zaloha .. e-e

ale dasa zo sambou urobit
ze automaticky sa bude ukladat  bordel uzivatela na Samba profil

a staci v smb.conf  ponastavovat profilovanie .. nieje to tazke

ked mas zalozeneho uzivatela na servri a stanicu v domene tak to frci v
pohode

akurat na starsich sambach .. velmi starych .. mi nefungovalo automaticke
mapovanie diskov v XP,W2K
ale na novych ide vsetko ako ma

a s profilu ti zalohuje na server profil dik :

oblubene polozky, moje dokumenty a este zopar kuskou bordelu

mail .. DBX standartne nezalohuje .. ale aj to sa da ;o) ale je to hlupost
zaloha mailu sa riesi aj lepsie ako cez sambu ;o))

caf