[linux] linux SAMBA (network disc) + domain +winXP roamingprofiles

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Srpen 15 10:54:56 CEST 2007

Sakra ..  zamysli me sa co je rpofilovanie,,,,

samba profil .. je vlastne to ze ked ti zdochne masina .. na servri najdes
vsetko co potrebujes
profilovanie je vlastne off-line ... pri vypinani PC sa ti robi zrkadlo
local profilu na server

a co som spomenul... mail.. DBX ... to nebolo v zmysle ze s nimi pracujes ..
ale ze sa ti ulozi z nich kopia na server ;o)

a ked zdochne masina ... tak si na novu masinu s profilu vsetko natahas

ja to konkretne robim tak ze ked mi zdochne masina

nainstalujem novu ... a nainstalujem veci ako Word,AutoCad .. a podobny iny
bordel teda hole programi a nenastavujem ich ;o)))

a ked sa prihlasim danim menom a heslom ...
tak mi natiahne do tej masiny vsetko nastavenie s profilu
a nemam ziaden problem aby som uzivatelovi nanovo nastavoval jeho programi
tak ako ich mal

vsetko mi zabezpeci Samba profil... ;o)

a tu spominat WIN DC ... je vazna sila ... vo velkej vecsine  Linux
zabespeci vsetko .. a v pohode

okolo winu trebaa behat ;o))))

na sambe mi frci 5servrov .. keby som s kolegom nemal profilovanie tak si
mozme hodit maslu .. pri reintaloch ;o)))

cca 200userov  a samba to zvlada .. je pravda ze mam 2x xeon 3.2 a 8GB ram
... ale aj na slabsom stroji mi to bezi v pohode