[linux] linux SAMBA (network disc) + domain +winXP roamingprofiles

Mike mike na spinet.sk
Středa Srpen 15 11:08:37 CEST 2007

Pavol Ivan wrote:

> samba profil .. je vlastne to ze ked ti zdochne masina .. na servri najdes
> vsetko co potrebujes
> profilovanie je vlastne off-line ... pri vypinani PC sa ti robi zrkadlo
> local profilu na server
>
> a co som spomenul... mail.. DBX ... to nebolo v zmysle ze s nimi pracujes ..
> ale ze sa ti ulozi z nich kopia na server ;o)

Ja som to pochopil, ale aj tak ma OE problem s profilmi. A vobec sam so
sebou. Staci jeden dbx aby sa ti nesosynchronizoval korektne pri
vypinani masiny a mas problemy aj ty.

Defaultne umiestnenie DBX-iek je v Local Settings a nie je tam podla mna
nahodou, ale preto ze uz aj v MS si uvedomili aky je OE problemovy.

> a tu spominat WIN DC ... je vazna sila ... vo velkej vecsine  Linux
> zabespeci vsetko .. a v pohode
>
> okolo winu trebaa behat ;o))))

Okolo 25 stanic sa niekedy tiez dost beha, ja nevravim ze ten DC musis
mat, ale niektore veci su proste jednoduchsie ked ma clovek k dispozici
RIS, WSUS a AD/Group policies.

Okrem toho som zazil problemy napriklad s Excelom a inymi zazrakmi, pri
ktorych mal clovek chut hodit celu sambu aj s MS niekde z riadne
vysokeho miesta... a hlboko.

Na druhej strane su veci, ktore ako si povedal, musis s MS obehat a
vtedy je lepsi mat samba server, preto som ich odporucal mat oba.

Mike