[linux] linux SAMBA (network disc) +domain +winXP roamingprofiles

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Srpen 15 11:43:45 CEST 2007

Urcite ti nebudem oponovat ...
lebo v ucitych veciach by som oponoval sam sebe ;o))))

s OE mas kua pravdu .. su s nim iba problemi .. a vsetci pozname ake
riesenie je ..
a to riesenie je pouzivat co kolvek len nie OE
ale mame uzivatelov co chcu iba OE ...
a pri OE ma hlavne serka ;o) to ze ked prekroci jedno DBX 1.9GB tak blbne

a to ze sa nabehas pri 25staniciach .. aj v tom mas pravdu .... zalezi aky
su uzivatelia
a my ich mame zopar takych .. spekulantov .. tak sme ich osekali tak ze si
na masine spustia
iba to co dovolime ;o))))

v podstate sme sa zhodli .. a vieme o tom svoje ..
v skratke povedane profilovat sa na sambe da v pohode ... a krasne

a kto ake servre pouziva v sieti .. je na chuti kazdeho ako zvazi
vsetko ma svoje + a aj - ;o) ved nic nieje dokonale ;o)))

Pali