[linux] linux SAMBA (network disc) +domain +winXProamingprofiles

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Srpen 15 11:59:04 CEST 2007

pod OE myslis outlook express?

ANO
  ----- Original Message -----
  From: jan unknown
  To: Vseobecna diskusia o Linuxe
  Sent: Wednesday, August 15, 2007 11:41 AM
  Subject: Re: [linux] linux SAMBA (network disc) +domain +winXProamingprofiles

  pod OE myslis outlook express?

  maily budem riesit asi thunderbidom ;)

  Dňa 15.8.2007, Pavol Ivan <pali na invest-sala.sk> napísal(a):
    Urcite ti nebudem oponovat ...
    lebo v ucitych veciach by som oponoval sam sebe ;o))))

    s OE mas kua pravdu .. su s nim iba problemi .. a vsetci pozname ake
    riesenie je ..
    a to riesenie je pouzivat co kolvek len nie OE
    ale mame uzivatelov co chcu iba OE ...
    a pri OE ma hlavne serka ;o) to ze ked prekroci jedno DBX 1.9GB tak blbne

    a to ze sa nabehas pri 25staniciach .. aj v tom mas pravdu .... zalezi aky
    su uzivatelia
    a my ich mame zopar takych .. spekulantov .. tak sme ich osekali tak ze si
    na masine spustia
    iba to co dovolime ;o))))

    v podstate sme sa zhodli .. a vieme o tom svoje ..
    v skratke povedane profilovat sa na sambe da v pohode ... a krasne

    a kto ake servre pouziva v sieti .. je na chuti kazdeho ako zvazi
    vsetko ma svoje + a aj - ;o) ved nic nieje dokonale ;o)))

    Pali