[linux] linux SAMBA (network disc) + domain + winXP roaming profiles

jan unknown johanxor na gmail.com
Středa Srpen 15 12:20:17 CEST 2007

Dňa 15.8.2007, Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk> napísal(a):

> [...]
> ktore
> disku

> nie?
>
> profil sa pri prihlaseni kopiruje/synchronizuje zo sietoveho disku na
> lokalny a pri odhlaseni naspat. Ked tam ma niekto vela dat, bude mu
> prihlasovanie aj odhlasovanie trvat velmi dlho.
>
> Wordovske a excelovske dokumenty mozu byt priamo na sietovom disku a budu
> sa
> kopirovat len ked s nimi nude niekto pracovat. To vacsinou problem nebyva,
> navyse mnoho dokumentov moze byt zdielanych. Tie by som teda ulozil mimo

jo, tie zdielane dokumenty by sa dali riesit v podstate pomocou Folder
redirection, aj ked vravim bezni userkovia su to ktorych homediri maju cca
1Gb a cca 3-4Gb word/exel sobory.

2GB dbx s mailami bude problem tak ci tak. Bud bude prihlasovanie aj