[linux] linux SAMBA (network disc) + domain + winXProamingprofiles

jan unknown johanxor na gmail.com
Středa Srpen 15 12:21:44 CEST 2007

oki, dik za ten vypis :) myslim ze to staci....

a stym preinstalovanim programom jasne.. no tom uz asi clovek nevyhne

Dňa 15.8.2007, Pavol Ivan <pali na invest-sala.sk> napísal(a):