[linux] linux SAMBA (network disc) + domain +winXProamingprofiles

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Středa Srpen 15 12:40:36 CEST 2007

ako som povedal vyskusaj ;o) a uvidis ...

mozes zalohovat aj nezalohovatelne ;o)
je to na kazdom co bude a co nebude profilovat

pali
  ----- Original Message -----
  From: jan unknown
  To: Vseobecna diskusia o Linuxe
  Sent: Wednesday, August 15, 2007 12:26 PM
  Subject: Re: [linux] linux SAMBA (network disc) + domain +winXProamingprofiles

  hm aj ked mi tam teda chyba u teba celkom dost podstatne zlozky a to

  -user data
  -local settings

  :) jojo musim to testnut asi najprv..

  Dňa 15.8.2007, Pavol Ivan <pali na invest-sala.sk> napísal(a):

    ked zdochne PC

    musis si ho dat do default podoby

    nainstalovat vsetky programi co si mal instalovane
    po prihlaseni do domeny ti natiahne nastavenie kazdeho programu

    ked nenainstalujes napr. Word ci AutoCad .. tak ti to moze zblbnut a moze napr. autocad nastavovat
    od sameho zaciatku ;o(((

    a hovorim .. vyskusaj si to niekde .. s jednou masinou .. nieje to tazke a sam posudis ci to je to co chces

    a uvidis co to profiluje a co nie
    tu mas vypis s  mojho linuxu co profiluje

    Cookies
    FrontPageTempDir
    ntuser.dat.LOG
    Okolní síť