[linux] linux SAMBA (network disc) + domain + winXP roaming profiles

Matus Horvath matus na mujmail.cz
Středa Srpen 15 15:44:58 CEST 2007

jan unknown wrote:
> Tak som teda celkom confused :)
>
> z danej debaty teda plynie ze HW poziadavky a siet by stacili, co sa SW
> riesenia ale tyka pozeram ze par ludi pise ze s profilmi je problem,
> prakticky som to este neriesil ... zatial som pozeral len teoreticke
> info .. .a tam sa zjavne uvadza ze roaming profil vo winXPprof  ma
> vsetky data ktore sa nachadzaju v documents and setting\%username%
> skopcene na sietovom disku .. preto nejak nechapem trocha debate o tych
> mailovych suboroch ktore su ulozene niekde v doc and setting\user..,
> zjavne by tam malo byt vsetko nie? teda kazdy userov subor.

> [...]
Na server sa nekopiruje adresar Local Settings v uzivatelskom profile,
ten je na kazdom pocitaci iny. Je tam napriklad cache pre IE aj firefox,
zopar dalsich veci a plus datove subory OE :)

OE + POP3 naozaj neodporucam, pouzival som to s cca 40 pouzivatelmi a
boli s tym stale len problemy. Ludia ocakavali ze ked sa prihlasia na
ktoromkolvek kompe tak uvidia svoju postu a ono to tak nefungovalo a
kazdu chvilu sa niekto stazoval ze mu zmizla posta ked on bol pritom len
na inom pocitaci.

M.