[linux] linux SAMBA (network disc) +domain +winXP roamingprofiles

Středa Srpen 15 16:28:04 CEST 2007

On 15.08.07 15:32, Matus Horvath wrote:
> thunderbird s IMAPom mozem odporucat, funguje bez problemov
> mam tak cca 40 userov

Myslim ze dolezity je rozdiel IMAP vs. lokalne ulozisko, TB vs OE je uz
vedlajsie. Kedze oboje dokaze pracovat lokalne aj cez IMAP, da sa pouzivat
oboje, hlavne je aby bol pouzity IMAP so zalohovanym uloziskom na serveri
(RAIDe) a nie lokalne pripadne sietove ulozenie obrovskych mailovych
suborov, ci uz bude pouziy TB alebo OE

... dostal sa mi do ruk Microsoftacky dokument o linuxe. Vacsina z
ukazok v prospech Microsoftu hovorila o tom ako exchangom nahradili
stahovanie mailov cez POP3. Za takych okolnosti samozrejme vyjde exchange
efektivnejsie, prave z diskutovanych dovodov. Keby pouzivali IMAP, mozno by
este stale na niektorych miestach bezal...

I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.