[linux] linux SAMBA (network disc) +domain +winXP roamingprofiles

Jan Sos janko na slovakiatravel.sk
Čtvrtek Srpen 16 10:45:29 CEST 2007

Matus UHLAR - fantomas  wrote / napísal(a):

> Myslim ze dolezity je rozdiel IMAP vs. lokalne ulozisko, TB vs OE je uz
> vedlajsie. Kedze oboje dokaze pracovat lokalne aj cez IMAP, da sa pouzivat
> oboje, hlavne je aby bol pouzity IMAP so zalohovanym uloziskom na serveri
> (RAIDe) a nie lokalne pripadne sietove ulozenie obrovskych mailovych
> suborov, ci uz bude pouziy TB alebo OE

Nie tak celkom, pokial viem OE mal problemy s IMAPom, aj s velkymi
subormi, snad aj preto bol (pokial su moje info spravne) jeho vyvoj
ukonceny.
> ... dostal sa mi do ruk Microsoftacky dokument o linuxe. Vacsina z
> ukazok v prospech Microsoftu hovorila o tom ako exchangom nahradili
> stahovanie mailov cez POP3. Za takych okolnosti samozrejme vyjde exchange
> efektivnejsie, prave z diskutovanych dovodov. Keby pouzivali IMAP, mozno by
> este stale na niektorych miestach bezal...

Tu mam viac problemy presvedcit skusenych uzivatelov exchange+outlook,
ze schvalovanie dokumentov a pod. je nezmysel (resp. nahradit tieto
funkcie prijatelnym sposobom), ale tiez spravne nastavit outlook, aby mi
nechodili maily s winmail.dat .

Ale to vsekto je uz dost mimo $subject.

JS