[linux] Smtp auth pre odosielanie, sandmail, exim, debian, slackware

P.Kucerak pavol.kucerak na mail.t-com.sk
Úterý Srpen 21 10:26:04 CEST 2007

== Original message ==
Date: Fri, 17 Aug 2007 12:02:28 +0200
From: Kučerák Pavol  <pavol.kucerak na mail.t-com.sk>
To: Vseobecna diskusia o Linuxe <linux na lists.linux.sk>
Subject: [linux] Smtp auth pre odosielanie, sandmail, exim, debian,
slackware
====

Dobry den, dakujem, dostal som niekolko odpovedi.
Medzitym som zhanal a studoval aj literaturu. Suhlasim s tym
ze toto tu nie je helpdesk, ale pisal som s nadejou, ze niekto
uz podobny problem riesil a tak som dufal ze nebude velky problem
poradit. Uz som sa predtym pokusal vyznat v dokumentacii a
konfigurakoch ktore som tu mal, ale dajako mi to neslo.
Ale vdaka za pomoc i za kriticku pripomienku.

V tech. kniznici som sa pokusal najst nejaku knihu o e-mail.
serveroch, ale nasiel som iba o postfixe, z coho som bol dost
prekvapeny. V knihe o postfixe som sa dosvedel, ze PINE ma podporu
smtp auth. Tak som to vyskusal, v slackware 9.1, nastavil a ide to.
Zda sa mi to pre moje potreby postacujuce, takze asi ostanem
zatial pri tom. Ale mozno, ak bude dost casu a priestoru,
prejdem k novsej distribucii, slack. alebo debian.
Mozno aj Suse, to som uz niekde instaloval a rozbiehal, ale neviem
co by to urobilo na tejto masine.
Zatial dakujem, prajem vsetkym vela zdaru.

P.Kucerak