[linux] zalohovanie na pasku

Roman Fordinal roman.fordinal na comsultia.com
Úterý Srpen 28 07:41:18 CEST 2007

Ahoj,

Nainstaluj a pozri bacula zalohovaci program.

Zalohovanie na pasku je v tych configoch vysvetlene uplne polopaticky,
takze to sa da zvladnut. Takze veci ako obnovovanie spravne z pasky
riesi za teba.

Bacula som zvladol skonfigurovat behom 5-10min prvykrat i ked som
neriesil zalohovanie na pasku ale na remote stroj.

--
Roman Fordinal
head of development

~    * +421 905 400 016
~    * roman.fordinal na comsultia.com
~    * jabber: rfordinal na jabbim.sk
~    * mlynske nivy 8, 811 09 bratislava
~    * slovakia
~    * http://www.comsultia.com