[linux] SAMBA Server - autentifikacia voci Samba PDC

Mike mike na spinet.sk
Úterý Srpen 28 16:19:49 CEST 2007

Toth Milan wrote:

> ta hviezdicka je na miesto IP ktoru tam mas a nechces nam ju ukazat?
> lebo ak nie tak by tam malo byt IP stroja ktory autentifikuje, teda IP
> DC server-u. nedavno som riesil nieco podobne ale ja som autentifikoval
> voci w2k3 AD serveru.

Ta hviezdicka tam je. Skusal som ale aj IP adresu aj meno stroja, v tom
to nie je. Vyzera ze komunikacia s PDC ide bez (vacsich) problemov - v
debug vypise vidim ze dostane zo servera adresar s profilom, skupiny a
podobne. Problem je skor lokalne.

Zistil som tiez ze mi nejde wbinfo -g - nevypise domenove skupiny a
napise chybu , tiez nemozem pouzit napriklad chown DOMENA\\USER subor -
to napise INVALID USER.

Jedine co som nasiel na nete je vypnut NSCD, co pustene nemam.

Verzie samby su samba-3.0.23a-1.fc4.1 na PDC (FC4) a  na druhom serveri
je 3.0.22-1ubuntu3.3 (Ubuntu 6.06.1).

Este to vyskusam na virtualnej masine, dve Ubuntu verzie proti sebe, ci
nie je predsa len problem v tom PDC, ten by potreboval zufalo upgradovat
 cely aj so zelezom, ale nie je za co ani kedy.

Mike