[linux] zalohovanie na pasku

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Srpen 29 10:41:20 CEST 2007

On Tue, Aug 28, 2007 at 01:04:18AM +0200, M. F. PSIkappa wrote:

> namiesto sonytape vyskusaj mt/mtx malo by to fungovat, aspon doteraz sa
> mi vzdy podarilo sa dohovorit s paskovymi jednotkami cez mt a nikdy som
> nebol nuteny pouzit proprietarny soft k paskam, dokonca aj upgrade
> firmware sa da riesit elegatne cez loader pasku, kde cez dd nahras
> firmware na cistu pasku a po restarte mechaniky sa automaticky natiahne
> novy firmware.

mt som skusal, ten fungoval, mtx nefungoval. Preco mtx nefunguje
netusim. Aj ja by som radsej tu paskovu kniznicu ovladal cez standardne
tooly, ale z nejakeho dovodu treba na to binarku sonytape.

> To co chces sa vola Catalog, v nom mas informacie o tom ake subory mas,
> na ktorych paskach. Ak mas nejaky lepsi autoloader (ten tvoj nepoznam),
> tak kazda paska ma ciarovy kod, ktory ju jednoznacne identifikuje a v
> paskovej kniznici mas citacku ciarovych kodov, takze potom presne vies z
> akej pasky citas alebo na aku co zapisujes.

Hmmm, obavam sa, ze ciarove kody si tato paskova kniznica nevie citat.

Ktory z nich je "lepsi"?

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207