[linux] Chyba locale

Ing. Rudolf Kollar Rudolf.Kollar na fedu.ku.sk
Úterý Prosinec 4 11:59:00 CET 2007

Zdravim. Moj problem spociva v tom ze po nainstalovani spamassasina mi
zacal server /ubuntu 7.10/ vyhadzovat hlasku "can't set the locale; make
sure $LC_* and $LANG are correct". Podarilo sa mi zistit ze to robi
Perl, ktory sa so spamassassinom naistaloval. Pouzil som locale-gen :
Generating locales...
en_US.UTF-8...
up-to-date Generation complete.
Toto nastavenie som pouzil v /etc/environment/ a /etc/default/locale ale
stale tu chybu vypisuje. Ked pouzijem manualne "export
"LANG=en_US.UTF-8"" tak sa tvari vsetko v poriadku ale po resete som
zasa na zaciatku. Co s tym? Riesil niekto nieco podobne?