[linux] ssh agent forwarding

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Pondělí Prosinec 10 14:59:19 CET 2007

Hello,

Monday, December 10, 2007, 14:28:16, Toth Milan wrote:

> Zdravim konferu,

>         dost intenzivne vyuzivam na prihlasovanie sa po strojoch ssh kluce a
> a ich forwardovanie. Ked sa prihlasujem zo stroja na ktorom mam
> forwardnuty ssh kluc na nejaky ini stroj tak podla ssh -v user at stroj
> som si vsimol ze na prihlasanie sa pouzije prvy kluc ktory sa zhoduje
> kedze ich mam forwardnutych viac.  Ja by som vsak potreboval pri ssh

Existuje parameter -i, ktorym vies povedat ktory "fyzicky" kluc sa ma
pouzit. Ale v spolupraci s forwardovanim to nefunguje.

Ale neviem preco to potrebujes - ssh skusa po rade vsetky kluce, ktore
ma dostupne. Zrejme si si to nevsimol, pretoze uz prvy skusany kluc
fungoval. Napr. aj putty ti pise do logu (menu / event log) ze skusa
prvy kluc, server ho odmietol, skusa druhy kluc, atd. A server s tym
asi pocita, kedze pokial sa nakoniec najde funkcny kluc, tak o tych co
nefungovali nikde do logov nepise ako o chybach.

--
  bYE, Marki