[linux] postfix a > 550 5.7.1 Client host > > rejected: cannot find your hostname

Ing. Jan Furi furi na wdt.sk
Sobota Prosinec 15 16:03:41 CET 2007

Nemoze to byt nahodou ze tvoj server nema IP resolvovanu na meno ? tvojim ISP ?
ja som mal taky problem ze vsade mi maili presli len na masarsky
t-com.hu nie ... takze odvtedy pouzivam tuto stranku na kontrolu
http://cgi.t-online.hu/bra02/mxtest.cgi?err=REVMAP&ip=86.110.225.160

S pozdravom Jano F.