trochu OT: Re: [linux] Re: KOMERCIA: webcam pod Linuxom

Kocur Kocur na erbe-ba.sk
Čtvrtek Únor 1 10:56:18 CET 2007

..No ..ja osobne s webkamerami moc skusenosti nemaam..
..
a z tych mala, len tolko,..ze ani vo sWINstwach to nieje take jednoduche,..
to co funguje pod XP, nemusi fungovat pod W2k a naopak..
o tom ked ma niekto Win98SE ani nevravim..
..
je uz velmi vela zaplat na vsetky WIN, co sa tika patchov na USB2.0 radice,
komunikaciu, a pod...

cize ak si "clovek" spusti setup.exe z CD, neznamena to vzdy, ze si kameru
nainstaluje a spojazdni..
a pri tych "lacnejsich webkamerach" sa mi dost casto stavalo to, ze CD z
ovladacmi jednoducho nebolo ku kamere..
..ovladace nepasovali..nechodili..atd..

pri tych typoch co spominash ty, by som nevidel problem u Genius a Logitech
kamere
..ale u tych dvoch dalsich "neznackovych" by mohol nastat.. (a urcite aj v
sWINstwach)