[linux] Re: KOMERCIA: webcam pod Linuxom

Andrej Neština andrej.nestina na suzo.sk
Čtvrtek Únor 1 12:32:24 CET 2007

Ja som osobne rozbehaval Logitech Quicam Pro for notebook.
Robil som to cez live camsrv, aby si to mohol pozerat live cez prehravac,
tusim to bolo cez nejaky video protokol rtp ?rtsp ?://ipka:port(9192) dost
to zralo procak pri vecsom rosliseni, ale islo to pekne :-/
Dlho som nad tim maturoval :-|
Kernel bol 2.6.16.1

Mozno by som ti s tim pomohol, ale no time :-|

Mozno to niekomu pomoze:

# cat camserv.cfg

[video_v4l_qcam]
path            /usr/lib/camserv/libvideo_v4l.so.0
device_path     /dev/video0
port            0
color           30000
hue             30000