[linux] porovnanie Windows a Linux desktopu

Čtvrtek Únor 1 13:50:47 CET 2007

On 29.01.07 21:39, Lubomir Host wrote:
> Projekt na plnu podporu NTFS sa vola ntfs-3g, http://www.ntfs-3g.org/
> Ale neviete nahodou niekto, ako je to s technickou specifikaciou NTFS?
> Sice pisu, ze tam nie su ziadne patenty
> (http://www.ntfs-3g.org/support.html#patent), ale ze to nie je to iste,
> ako uplna specifikacia.

specifikacia mozno uplna je, ale pred par tyzdnami/mesiacmi som cital o
chlapikovi, ktory urobil presne podla specifikacie nejaku utilitku pod HPFS a
NTFS - nefungovala spravne ani na jednom. Zatialco IBM uznala, ze jej
implementacia nezodpoveda specifikacii, a fixla to, Micro$oft sa k tomu
postavil v style "vidime ze este nepozna vsetky zaludnosti nasho systemu".

Za takychto okolnosti bude naprogramovat spravny NTFS ovladac VELMI tazke.

Bohuzial sa mi nepodarilo najst tuto historku na google ani v historii mojho
proxaca... mozno som len nenasiel spravne slova :(

Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are