[linux] KOMERCIA: webcam pod Linuxom

Jan Nemsak jan.nemsak na zooom.sk
Čtvrtek Únor 1 16:25:03 CET 2007

Dobry den
Viete aspon productID a vendorID tych usb kamier?
Takto je tazko do toho sa pustat. Myslim ze na 80% aspon jedna z tych
kamier nepojde vobec pod linuxom,
niektore moze ist ale nie v rozliseni 640x480 ale mensom (352x248 myslim).
Nejake usb kamery som rozchadzal, ale myslim ze to boli vzdy len logitech.
Nebude lacnejsie kupit USB kamery ktore idu pod linuxom bez problemov?

Jan Nemsak

Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Prievozska 32, 821 05 Bratislava
email: jan.nemsak na zooom.sk
www  : http://www.zooom.sk
tel  : +421 905 227 168
jaber: janko777 na jabber.cz