[linux]VYRIESENE - Samba a blokovanie suborov so specifickou priponou.

Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Neděle Únor 4 15:47:25 CET 2007

Hehe ...

vsetko je to pravda. Je to ako so zabranovanim priloh v mailoch.
Ale ...
1.
 Vsetci useri su iba useri ...
2.
 Maju vycleneny priestor kam si mozu na serveri ukladat cokolvek ... skor
mi islo o to aby tieto subory neukladali tam, kde maju svoje dokumenty a
co je urcene na zalohu ;)
3.
Cize ked im to teraz tam nepojde ulozit, tak konecne zacnu moj mail brat
vazne a precitaju si, kam s takymito vecami :)

Ale skutocne ak niekto viete o nejakom module pre SAMBA server aby pri
kopirovani analyzoval obsah suboru ... sem s tym ... vyskusame ako to
zatazi server a komunikaciu ;) (mozno sa v buducnosti zide)

Marek

Dňa Ne 4. Február 2007 15:29 Lubomir Host napísal: