[linux]VYRIESENE - Samba a blokovanie suborov so specifickoupriponou.

Pavol Ivan pali na invest-sala.sk
Pondělí Únor 5 13:37:49 CET 2007

toto je fajn a vedel by niekto povedat finticku na nieco take
aby sa dalo zakazat vsetko a dovolit iba jeden typ suboru

napr. mam jeden disk zdielany pre konstrukterov a su tam cad subory
*.dwg
a to aby som zakazoval po jednom typ suboru
by bolo jednoduchsie zakazat vsetko a pustit typ suboru jeden ci dva

ma aj takuto fintu niekto ? ;o))))

pali

----- Original Message -----
From: "Marek Zima" <marek.zima na zimas.sk>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Sunday, February 04, 2007 3:47 PM
Subject: Re: [linux]VYRIESENE - Samba a blokovanie suborov so
specifickoupriponou.

Hehe ...

vsetko je to pravda. Je to ako so zabranovanim priloh v mailoch.
Ale ...
1.
 Vsetci useri su iba useri ...
2.
 Maju vycleneny priestor kam si mozu na serveri ukladat cokolvek ... skor
mi islo o to aby tieto subory neukladali tam, kde maju svoje dokumenty a
co je urcene na zalohu ;)
3.
Cize ked im to teraz tam nepojde ulozit, tak konecne zacnu moj mail brat
vazne a precitaju si, kam s takymito vecami :)

Ale skutocne ak niekto viete o nejakom module pre SAMBA server aby pri
kopirovani analyzoval obsah suboru ... sem s tym ... vyskusame ako to
zatazi server a komunikaciu ;) (mozno sa v buducnosti zide)

Marek

Dňa Ne 4. Február 2007 15:29 Lubomir Host napísal: