[linux] Mailovy system - integracia s MS svetom

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Únor 8 12:36:33 CET 2007

Ahoj,

> akurat s dost komplikovanou strukturou a tusim nekompatibilny pri zapise dat
> do neho. V kazdom pripade, samba AFAIK dokaze vystupovat ako AD server,
> takze ta integracia by mala byt mozna.--

zapisovat do AD sa da, aspon co som robil jeden projekt, tak normalne z
javy cez LDAP JNI konektor som v pohode zapisal ako do akehokolvek ineho
activedirectory.

On nechce, aby samba bola AD server, on chce, aby mailove servery vedeli
pouzivat user databazu a hinty pre dorucovanie z existujuceho
windowsoveho AD. Cize v podstate ani ziadne zmeny nemusia robit. Toto
podla mna pojde.

 J.