[linux] Debian - testing

herrman na herrman.sk herrman na herrman.sk
Čtvrtek Únor 8 14:20:23 CET 2007

> Alebo rovno pouzit unstable kam
> sa
> baliky rvu v podstate hned ako vyjdu...

Az potialto to bolo uplne skvele. (Niezeby ta veta nebola pravdiva.
Pravdiva je ALE) Osobne zo skusenosti som unstable nazval krasnou
dlazdenou cestou do pekla, pretoze ako vsetci vieme, tak ze nieco po
upgrade prestane fungovat nie je otazka ci, ale kedy. Takze osobne radsej
ostat pri tom testingu featuring unstable iba ked to fakt je nevyhnutne.
Samozrejme zalezi aj od toho kolko casu na spravu mate. Mna to tiez chvilu
bavilo (asi rok) bojovat s unstable vetvou :-).
Tot moje odporucanie. Pouzitie spominaneho repozitara so security updates
pre testing samozrejme ublizit nemoze a je relativne zivy, obcas vidim, ze
sa z neho nieco taha.

S pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic