[linux] trencin

Jan SARENIK jasan na x31.com
Neděle Únor 11 10:35:00 CET 2007

Ahoj Michal!

On Fri, Feb 09, 2007 at 04:26:01PM +0100, michal revilak wrote:
> ak mate pocit ze je to v tejto konferencii OT tak odpovedajte priamo na
> moj mail

V ziadnom pripade to nie je off-topic. Bol by som rad, aby tato
Tvoja iniciativa bola uspesna a podporim Ta v tom tak osobne,
ako aj oficialne v ramci SKLUGu.

Myslim si, ze je dolezita urcita pravidelnost takychto stretnuti,
a to aspon raz do mesiaca, pricom pri kazdom stretnuti sa dohodnete
kedy bude to dalsie. Najdolezitejsi su samozrejme ludia. Dufam ze sa
Ti podari niekoho najst, musi Vas byt aspon zopar na to, aby to
neskoncilo kvoli kratkodobej nemoznosti stretnut sa, ktora by
zapricinila upadnutie myslienky do zabudnutia.

Ja sa napriklad stretavam podobne s kamaratmi v Brne, sice vacsinou
riesime len papierovacky SKLUGu, ale obcas aj nieco zaujimave
realne. Napriklad pred casom sa u Georgika robil preklad Gajima
do Slovenciny.

Dalej poznam ludi, ktori robia tematicky zamerane prednasky v Prahe
na Silikonovom vrchu (Strahov). Oni to robia kazdy tyzden, co je
mozno na zaciatok privela, treba si to skusit a rozmysliet.

  Prajem vela uspechov a ozvi sa keby som Ti nejako mohol pomoct
   (alebo keby myslis ze ,,dobre meno SKLUGu''(TM) by Ti nejako
    mohlo pomoct :-)

 S pozdravom Jasan