[linux] trencin

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Neděle Únor 11 11:39:31 CET 2007

Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Ahojte,

> Tiez si myslim, ze je to v tejto konferencii vitane.
>
> Napadlo ma, zeby sme mohli zacat nieco take propagovat aj v ramci SkLUGu.
> Urobit stranku, kde by boli nejake kontakty na osoby, ktore v jednotlivych
> mestach maju zaujem organizovat stretnutia. Najde sa viac ludi, ktory v
> mensich mestach (teraz myslim hlavne okresne, ale nevylucujem ani dediny)
> chcu organizovat stretnutia?
>
> 			SAL

Zdravim,

tiez som za. V Povazskej Bystrici sme pri vypusteni posledneho
stabilneho Debiana mali take mile stretko, na ktorom sme skusili
vytvorit "hlavicku" pod ktorou sme sa chceli este zopar krat stretnut
(spojenie Linux/akov/, Unix/akov/, BSD/ckarov/), bohuzial to po este
jednom stretnuti zapadlo prachom a sam neviem rozhybat kolieska znova do
pohybu....  http://upx.dogmat.us/

Ale o tom som az tak nechcel. Pred uz dost dlhymi rokmi existoval
podobny projekt, teraz si uz nespomeniem presne na nazov, tusim to vsak
bolo nieco ako "kam na pivo" a hostovala to stranka linux.cz (je to
davno, ak si na to niekto lepsie spomenie, nech opravi tie bludy co som
popisal). Niekto navrhol miesto a cas, vtedy a vtedy, tam a tam a ludia
podla zaujmu nahlasili pravdepodobnu ucast.

Takze takyto projekt by som milerad podporil, ci uz ucastou alebo
organizaciou a taktiez som za aj s napadom spojit to aj s nejakou
"prednaskovou cinnostou". Nazval by som to tvorenie regionalnych
zakladni :-).

PS: toto nie je striktne technicka diskusia o Linuxe, takze to rozhodne
off-topic nie je. Smelo pokracujme v diskusii a snad nieco vznikne.

Podpora SKLUGu je urcite vitana, nejake "zastresenie" tychto
neoficialnych "regionalnych zakladni" rozhodne nemoze byt na skodu.

Lubos "herrman" Moscovic