[linux] prihlasenie ako root

herrman na herrman.sk herrman na herrman.sk
Úterý Únor 13 09:31:29 CET 2007

> som zaciatocnik v linuxe.mam mandriva 2007 KDE. ked sa chcem prihlasit do
> grafickeho rozhrania ako root tak mi napise - Prihlasenie ako root nieje
> povolene. do roota sa dostanem len cez ineho uzivatela pomocou terminalu,
> ale nepusti ma do grafickeho rozhrania... ako to prestavym? dakujem.
> martin

Na jednej strane uplne suhlasim s kolegami, ktori ta spravne odhovaraju,
aby si si nezvykal na taketo a podobne zverstva a zlozvyky, na druhej
strane je linux o volbe, slobode a nemam rad, ked sa neodpoveda na otazky,
byt zaciatocnicke alebo potencialne veduce k zlozvykom.
Kto chce kam, pomozme mu tam: http://www.linuxos.sk/?show=forum&id=6903
Tam najdes odpoved, ale aj vela dalsich nazorov, ktore ta utvrdia v tom,
ze by si to nemal robit.

S pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic