[linux] Linux from scratch

Lubomir Host rajo na platon.sk
Středa Únor 14 22:27:01 CET 2007

On Wed, Feb 14, 2007 at 07:53:10PM +0100, Juraj Bednar wrote:

> [...]
> distribuciu situ na konkretny HW, ktoreho nakupili kopec. Samozrejme,
> vsetko je dobre na niecom zalozit, ale fakt, ze existuju poziadavky,
> ktorym nie vzdy vyhovies so vseobecnymi distribuciami je nepopieratelny.
>
> Napriklad ked mas vela rovnakych zariadeni robenych za nejakym ucelom,
> tak to zacina mat vyznam (naklady na vyvoj distribucie sa ti vratia v
> mensich narokoch na HW, udrziavanie, pripadne prepoj s aplikaciou).
>
> A ja konkretne som sa neozval preto, lebo som to uz robil a viem, aka je
> to otrava. Nie spravit to, ale udrziavat to.

To mi je jasne. Aj vyhody aj nevyhody specializovaneho systemu. Ale
Kristian mohol aspon napisat jediny dovod, preco chce ist do zvlastnej
linuxovej distribucie. Slova "vlastna linuxova distribucia" su dost
silna kava a zavana to mnozstvom roboty. ;-)

> Cize v tomto s tebou suhlasim, ak sa tomu da vyhnut a zalozit to na
> niecom existujucom, tak to je spravna cesta.

> on nechce poradit, on chce cloveka, ktoremu zada task a splni ho.

OK, mozno vie co chce, ale mne sa napr. stal opak: zakaznik chcel nejaku
s prepacenim kravinu a po velmi kratkom case sme dosli k tomu, ze sa to
da riesit relativne standardnou cestou a uplne inac/jednoduchsie, ako to
chcel zadavatel.

Uvidime, ci sa Kristian este ozve a mozno dospejeme k nejakemu vhodnemu
rieseniu.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207