[linux] Re: Linux from scratch

Lubomir Host rajo na platon.sk
Čtvrtek Únor 15 13:25:26 CET 2007

On Thu, Feb 15, 2007 at 12:07:27PM +0100, kristian kocsis wrote:
> Diky za rekacie :
>
> - ja linuxak nie som ale rozumiem vasim pripomienkam a vyhradam
> - zhrnul by som ich do jednej vety : naco mi je LFS ked je kopec
> inych, lepsich moznosti
> - odpoved : takto si to zela zakaznik (amici)
> - nevymysleli sme to ani my, ani projektovy manazer, ani hlavny
> architekt, my sme s tym len suhlasili
> - zrejme ide o pravne a licencne zalezitosti

OK, ak to niekto chce, tak nech sa paci.

> - ak zakaznikovi vyvinieme produkt, v ktorom bude bezat jeho LFS, bude
> to mat pravne a licencne osetrene

Chyba. Ak spravne chapem licenciu GNU/GPL, pod ktorou je linuxovy
kernel a prevazna cast ostatnych nastrojov, tak ak vyrobis system nad
nimi postaveny a zacnes ho dalej distribuovat/predavat, tak musis
zverejnit zdojove kody a licencovat to opat pod licenciou GNU/GPL.

Ak to chapem zle, tak ma prosim opravte.

Ak zakaznik nechce takyto produkt dalej predavat, tak s licenciou nie je
problem. Ale ak to chce davat do nejakych routrov alebo podobnych
zariadeni, tak to problem moze byt. Mne sa moc nechce studovat tento
web, ale zakaznika by mohol zaujimat pripad spolocnosti D-Link:
http://gpl-violations.org/

> [...]
> zacal uvazovat
> - a dohodnut podmienky, sucastou ktorych je osobne stretnutie a
> prekonzultovanie podrobnosti
> - zatial, co o tom viem, je nasledovne :
>
> linux from scratch
> - zoberie jadro,
> - v spolupraci s projektom, pre ktory bude urceny, vyberie potrebne package
> - vytvori nami pozadovanu vlastnu distribuciu linuxu
> - vystupom budu instalacky
> - perfektna Aj (komunikacia s US partnerom)
> - cisty vypis z registra trestov
> - pozadujeme fix term fix price
> - a samozrejme aj pomoc pri testovani v cene

OK, ale stale si nikomu neprezradil zameranie takejto linuxovej
distribucie. Budu to linux pre zehlicky alebo pracky? ;-)

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207