[linux] Re: Linux from scratch

kristian kocsis kristian.kocsis na gmail.com
Pátek Únor 16 09:13:22 CET 2007

Ma to byt linux pre servre, ktore budu amici vyuzivat na distribuciu
obsahu, na ktorom pracujeme. Co sa tyka garancie a pripadnych zmien,
ockavam, ze ten, kto sa nato podujme, spravi a zdokumentuje tuto
distribuciu tak, aby jednak nebolo potrebne nic dorabat alebo ak aj,
tak to bude vediet dorobit uz niekto iny. Suma sumarum : hlasi sa
nieko ?

Chris