[linux] Mys (nefunkcna), Debian sarge vs.etch

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pátek Únor 16 11:00:44 CET 2007

Tiez nefunguje pripajanie flashdisku. Predtym mi automaticke pripojenie tiez
nefungovalo, ale cez 'pmount /dev/sda1' sa disk pripojil a zobrazil na ploche
gnome2. Teraz rovnaky pmount da vystup: 'unknow filesystem type: jfs'. Opet
dmesg | tail zobrazi info o flashdisku.

--
#    Ing. Jaroslav Matej, PhD.      #