[linux] Mys (nefunkcna), Debian sarge vs.etch

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Pátek Únor 16 11:31:14 CET 2007

On Fri, Feb 16, 2007 at 11:00:44AM +0100, Jaroslav Matej wrote:
> Tiez nefunguje pripajanie flashdisku. Predtym mi automaticke pripojenie
> tiez nefungovalo, ale cez 'pmount /dev/sda1' sa disk pripojil a zobrazil na
> ploche gnome2. Teraz rovnaky pmount da vystup: 'unknow filesystem type:
> jfs'. Opet dmesg | tail zobrazi info o flashdisku.

Mate zavedeny modul, alebo priamo v kerneli ovladac na jfs?

Ohladom mysi. Mate vytvorene /dev zariadenia, kde sa vam ta mys
objavuje? Mate nakonfigurovane v xorg.conf, ze ma hladat mys na to
zariadeni?

--
Marian Cavojsky