[linux] Mys (nefunkcna), Debian sarge vs.etch

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pátek Únor 16 11:47:34 CET 2007

Marian Cavojsky wrote:

> Mate zavedeny modul, alebo priamo v kerneli ovladac na jfs?

Neviem, ale kernel je rovnaky ako na sarge (2.6.18 - vlastny), kde to bezalo.

> Ohladom mysi. Mate vytvorene /dev zariadenia, kde sa vam ta mys
> objavuje? Mate nakonfigurovane v xorg.conf, ze ma hladat mys na to
> zariadeni?

/dev/mouse existuje, v 'xorg.conf' su uvedene rovnake moduly aj sekcia 'Input
Device' pre mysku, ako v 'XF86Config-4', ktory platil pre xfree na sarge, kde to
fungovalo.

MJ