[linux] Mys (nefunkcna), Debian sarge vs.etch

Pátek Únor 16 14:22:22 CET 2007

On 16.02.07 11:47, Jaroslav Matej wrote:
> Neviem, ale kernel je rovnaky ako na sarge (2.6.18 - vlastny), kde to
> bezalo.

Ako na sarge a 2.6.18? V sarge je 2.6.8.

Vlastny? skus ten z etch, debianovskym ci to pomoze.

> /dev/mouse existuje, v 'xorg.conf' su uvedene rovnake moduly aj sekcia
> 'Input Device' pre mysku, ako v 'XF86Config-4', ktory platil pre xfree na
> sarge, kde to fungovalo.

dolezite je ci su loadnute moduly pre rozne mysi. Zrejme usbmouse (a mozno
aj psmouse). /dev/input/mice agreguje vsetky detekovane mysi, co moze byt v
pripade absencie modulov aj ziadna.

Silvester Stallone: Father of the RISC concept.