[linux] Re: Linux from scratch

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Únor 16 22:38:40 CET 2007

On Fri, Feb 16, 2007 at 09:13:22AM +0100, kristian kocsis wrote:
> Ma to byt linux pre servre, ktore budu amici vyuzivat na distribuciu
> obsahu, na ktorom pracujeme. Co sa tyka garancie a pripadnych zmien,
> ockavam, ze ten, kto sa nato podujme, spravi a zdokumentuje tuto
> distribuciu tak, aby jednak nebolo potrebne nic dorabat alebo ak aj,
> tak to bude vediet dorobit uz niekto iny. Suma sumarum : hlasi sa
> nieko ?
>
> Chris

Stale mi vrta hlavou, co moze byt take specialne na "distribucii
obsahu", ze by to nezvladol standardny Debian. Momentalne to ja vidim
tak, ze ked ti niekto spravi specialnu okresanu dsitribuciu pre teba,
zaroven pripravi peklo pre pripadneho dalsieho riesitela. Ak bude treba
spravit security patch, pridat dalsi nastroj alebo driver pre novy HW,
tak to bude peklo.

Preto ja hovorim za seba: specializovanu distribuciu pre niekoho nie som
ochotny robit ani za horu zlata (jedine ze by bola hoodne velka ;-) ).

Ak by som to mal predsa len riesit, urcite by som siel cestou pouzitia
standardnej distribucie. Zostavenie zoznamu potrebnych balikov, ktore
treba nainstalovat, konfiguracne subory resp. zoznam zmien, ktore treba
doladit voci standardnemu nastaveniu, doprogramovanie pripadnych
specializovanych skriptov, ktore vedie prekonfigurovat standardny linux
pre potreby zadavatela.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207