[linux] Re: Linux from scratch

kristian kocsis kristian.kocsis na gmail.com
Pondělí Únor 19 13:19:09 CET 2007

Ahoj, nas team leader a projektovy manazer vsetkym pravnym a
technologickym suvislostiam rozumeju lepsie ako ja, ubezpecuju ma, ze
problem nestoji tak ako im to tlmocim ja na zaklade vyhrad nizsie
precitanych, takze vysledok je taky, ze treba prist na osobne
stretnutie a tam si to vydiskutovat. Ak je zaujem, treba mi povedat,
zorganizujem stretnutie. Chris