[linux] seriove uploadovanie obrazkov z kamery

Jan Nemsak jan.nemsak na zooom.sk
Pondělí Únor 19 16:12:52 CET 2007

Ahojte
Mam kameru pripojenu na firewall plus soft motion.
Ked kamera zaznamna event tak pusti scp ktore to kopci na web
Funguje super, akurat sa mi nepaci ze ked vygeneruje event (niekto
prejde pred kamerou) tak sa mi pusti naraz 10 scp, kazde si vytvori
svoju session a uploaduje to na web.

Neviete o nieco comu by som napr. cez ruru daval nazvy suborov a
uploadovalo by to seriovo?
Uplne super by bolo keby si to drzalo session a nenadvezovalo vzdy znovu
Protoko moze byt hocijaky, scp, ftp, webdav, ...

Dakujem

j.

--
Jan Nemsak
zooom.sk s.r.o., Prievozska 32, 821 05 Bratislava