[linux] Mys (nefunkcna), Debian sarge vs.etch

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Úterý Únor 20 09:55:34 CET 2007

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> je tam aj jfs?

nie

> Neviem co si tymto myslel ale bud taky mudry a nainstaluj si distribucny
> kernel....

... to by slo, problem je len v tom, ze mi 'bezne' kerneli funguju dobre, ale
kedze v biose je vadna tabulka s moznymi frekvenciami procesoru, takze su
nepouzitelne, vsetky, aj tie top-cool-najnovsie.

> nestaci.

OK aspon viem kde hladat vyssie spomenuteho psa.

> Nie, NEPOMOZE ti vytvorit si HOCIJAKE jadro s rovnakym .config suborom.
> Tvojim problemom je s najvacsou pravdepodobnostou .config subor v ktorom su
> vypnute skoro vsetky veci co potrebujes.

Preco mi potom jadro vyrobene v sarge fungovalo skoro na 100% a to iste jadro
nefunguje v etch ?

Dik.
MJ