[linux] Bash scripting

Jan Ostrochovsky ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Únor 21 08:57:14 CET 2007

alebo tiez toto by mohlo robit spravny job, len zjednodusenie (bez
premennych pocet a vystup_nejakeho_skriptu), za predpokladu, ze cesta k
skriptu z ktoreho vystup chceme, bude inicialnou hodnotou premennej
$prikaz:

for slovicko in $hladaj
do
        prikaz="$prikaz | $GREP \"$slovicko\""
#       echo $prikaz
done

$BASH -c "$prikaz"

za predpokladu, ze Ta zaujimaju len riadky, obsahujuce vsetky stringy z
$hladaj, a nie, ci ich obsahuje cely multi-line vystup skriptu ako celok

ostry