[linux] dhcp6c a IPv4 siet problem

(-K JohnNy64 johnny64mail na gmail.com
Středa Únor 21 22:45:55 CET 2007

> Vazena konferencia!
>
> mame problem, ze dhcp6c nepriradi IP sytemu v IP v4 sieti... da sa to
> nejko rozchodit ak v syetem nie je dhcpc.
>
> S vdakou za radu
>
> Peto

Neviem, ci sa mi to iba zda, alebo nie, ale nie je dhcp6c IPv6-only verzia?
Vo FreeBSD sa mi podarilo omylom nainstalovat dhcpd6 a ten sa tvaril, ze
vie len IPv6... Tak neviem, ci to je to iste, alebo nie...

--
(-K JohnNy64 alias Parcialna Derivacia          |  .''`.
[home] http://fixinko.sk/~johnny64/             | : :'  :