[linux] Mys (nefunkcna), Debian sarge vs.etch

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pátek Únor 23 12:32:33 CET 2007

Nie nesiel (uspokojivo). Fakt som nemal chut sa s tym zaoberat, ale ak aj kernel
isiel(isli vsetky) vypisovalo to divne frekvencie procesora, niekedy blbol acpi
(zhasol displej, regulacia jasu a pod.). Uvedeny 'powernow-k7.c' ma napevno
nastavene napetia pre regulaciu frekvencie procesora (nie je moje dielo), kedze
v biose to nie je spravne nastavene. Avsak je to 'designed for WinXP' NB a tam
to funguje.

MJ