[linux] Fw: SpamAssassin 3.1.4 na debian 3.1 sarge

Sobota Únor 24 22:58:34 CET 2007

Zdravicko,

po velkom uspechu posielam aj do tejto konfery.

vysvetlenie zakladnych pojmov:

volatile - archiv debianu zamerany na baliky, ktore sa prilis rychlo menia a
cakat na novy release systemu nema zmysel (antivirusy, antispamy). Homepage
http://www.debian.org/devel/debian-volatile/, baliky tam uploaduju
maintaineri balikov, podmianka je, ze verzia vo volatile nesmie byt novsia
ako v testing.

volatile-sloppy - specialna sekcia volatile archivu, s volnejsimi
podmienkami pre upload, umiestnuju sa sem napriklad verzie programov, s
nekompatibilnymi konfiguracnymi subormi. Tieto baliky su oznacene, aby sa
neupdatovali, pokial nie su explicitne povolene v
/etc/apt/preferences. Prikladom je SpamAssassin verzie 3.1.4 (v sarge je
3.0.3) ktoreho konfiguraciu nizsie popisujem...

...btw, mam pocit, ze som ten mail nedopisal. Uz je vsak neskoro a
mam pocit ze som nic dolezite dopisat nechcel...

----- Forwarded message from Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk> -----

On 16.02.07 17:18, Jan ONDREJ (SAL) wrote:
> Uz som uvazoval, ze to urobim, ale nevedel som ako na to v debiane.
> Dakujeme JaSanovi, ze sa nam na to pozrie.

pokial je to stable, pridas do /etc/apt/sources.list riadky:

deb ftp://debian.sk/debian-volatile/ sarge/volatile main contrib non-free
deb-src ftp://debian.sk/debian-volatile/ sarge/volatile main contrib non-free
deb ftp://debian.sk/debian-volatile/ sarge/volatile-sloppy main contrib non-free
deb-src ftp://debian.sk/debian-volatile/ sarge/volatile-sloppy main contrib non-free

(debian.sk mozes nahradit volatile.debian.net, ale tam byvaju problemy s FTP
mountom)
do /etc/apt/preferences:

Package: spamassassin
Pin: release a=sarge-sloppy, version 3.1.*
Pin-Priority: 500

Package: spamc
Pin: release a=sarge-sloppy, version 3.1.*
Pin-Priority: 500

potom apt-get update, apt-get upgrade, zeditujes
/etc/mail/spamassassin/local.cf a /etc/mail/spamassassin/*.pre

pisal som, ktore moduly treba povolit, vsak? ja mam
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::URIDNSBL
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::SPF
    (apt-get install libmail-spf-query-perl)
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::DCC
    (apt-get install dcc-client)
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::Razor2
    (apt-get install razor)
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::TextCat
    (nastavit ok_languages v local.cf!)
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::AntiVirus
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::AntiVirus
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::AutoLearnThreshold
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::MIMEHeader
loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::ReplaceTags

vy by ste este asi chceli:

loadplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::Pyzor
    (apt-get install pyzor)

> Skusal som, aj som vsetko nainstaloval pre sa-update, bohuzial pre dany
> spamassassin nenasiel ziadne channels.
> Nebolo by zle, dat to aj niekam do cronu, Fedora to uz tak ma a zatial mi to
> vcelku funguje.

pre sa-3.1.4 co je momentalne v debian volatile-sloppy uz su. Raz za
tyzden-dva ich maintaineri updatnu. Tusim v debian balikoch bol sa-update
funkcny az od 3.1.1...

> Mame tam 3.5, pri 3.0 to zahazovalo niektore prispevky uzivatelov, co maju
> konto na servri.

ehm? mozno zle nastavene trusted_networks a internal_networks?

ale to ze pomerne vela spamov prechadza aj pri takomto skore znaci ze asi
niektore z checkov