[linux] Nastavenie okrajov tlace

Matej Poncak matej.poncak na ichtys.sk
Úterý Únor 27 09:39:14 CET 2007

Zdravim

momentalne riesim tlac a dostal som sa k problemu ze, pri tlaceni
postscriptovych suborou (pomocou ghostscriptu) mi usekne z laveho a
spodneho okraja obrazku. Neviem, ci sa da nastavit (tlaciaren resp.
ghostscript) aby pri tlaceni zmensil obrazok len na tlacitelnu cast.
Preliezol som manualovu stranku ghostscriptu a nenasiel som to.

Typujem ze by sa to mozno dalo niekde vo filtroch tlaciarne ale nie som
si isty.

Nema s tym niekto z Vas skusenost?

Nastavenie filtra pre tlac postscriptovych suborov mam take

Input types: postscript
Output types: PCL
Printer types: any
Printers: any
Filter type: fast
Command: /etc/lp/fd/print

A skript /etc/lp/fd/print robi toto

#!/bin/bash
export GS_FONTPATH=/usr/sfw/share/ghostscript/fonts
export GS_LIB=/usr/sfw/lib
export LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib:/opt/sfw/lib:/usr/openwin/lib
/usr/sfw/bin/gs -q -dSAFER -dNOPAUSE -sDEVICE=cdjcolor
-sOutputFile=/dev/lp1 -