[linux] Re: Nastavenie okrajov tlace

Matej Poncak matej.poncak na ichtys.sk
Středa Únor 28 09:15:44 CET 2007

Diki za radu. cups-calibrate mi sice nastavi vsetko okolo farieb
tlaciarne, ale okraje neriesi.

Medzi tym som sa dopracoval k nejakemu suboru meno_tlaciarne.ppd ktory
by mal byt konfigurak k danej tlaciarni, ale nastavenie okrajov (aj po
zmene v tom konfiguraku) sa nijako neprejavilo.
(ono je ich tam viac tych nastaveni, ale tomu kodu nejak nerozumiem)

Este upresnim ze cele to skusam pod Solarisom 8 - 10

Neviem, ale zda sa mi, ze nastavenie tlaciarne pre UNIX je celkovo dost
chabo popisane