[linux] hybrid mod VLAN Cisco & Linux

Ján Ostrochovský ostrochovsky na rec.uniba.sk
Středa Únor 28 19:53:39 CET 2007

On St, 2007-02-28 at 17:34 +0100, riki wrote:
> Cau,
>
> hm.. tato konfiguracia ti spravi to ze vsetok neotagovany traffic bude
> otagovany smerom z linuxu do catalystu ako 2 a vsetok traffic vo vlane 2
> vylezie portom do linuxu ako neotagovany.
>
> Kym nenapises konkretnu konfiguraciu na strane linuxu tak sa tazko
> pohnes dalej, kristalove gule ma malokto. (idealne vystup z ifconfig a
> relevantne zaznamy z /proc)

OK, tak ked to budem najblizsie riesit, a bude problem, poslem aj
alternativne konfiguracie, ktore budem skusat.

> Vysvetlis aj preco nieco taketo potrebujes

Viacero virtualnych interfejsov potrebujem kvoli Arpwatchu a DHCP
detektoru na fyzickej masine.

A ten jeden fyzicky kvoli virtualizacii. Mam za to, ze s tym byvaju
problemy, ked treba nakonfigurovat virtualnu masinu aby pouzivala
virtualny interface Linuxu. Vidi sa mi byt cistejsim riesenim dat to na
fyzicke rozhranie, pokial sa da, nez robit obchadzky napr. na sposob
tejto http://users.piuha.net/martti/comp/ubuntu/server.html#7.

Dakujem Tebe aj SALovi za odpovede.

ostry